Wednesday 1 February 2012

Over sikit.

Salam.

Tadaaaaaaaaaa

Comels tak hasil kerja aku? Blog bertukar wajah. Cewah. Tangan ni tak keretip sebab tu agak cincai sikit. Lepas ni malas dah nak tukar. Tunggu tahun depan. Haha. Lawa tak header aku? Tengok pulak orang yang buatkan header aku pun lawa. Cik Mancung itew yang buatkan. Actly alkisahnya, Farah saje-saje je ajar aku camne nak buat header bagi center, pastu ajar punya ajar terhasil sudah header tu. Hehehe. Aku rasa cantik. Cantik kan? 

Aku cuba buat header dengan hasil tangan sendiri, pastu apa yang Farah ajar semua tak jadi. Pehal entah, maybe aku lupa step-step yang disuruh. At last aku biarkan je header tu. *wink. FA, terima kasih daun lebar buatkan. Haha :)

CNY hari tu ada abang sepupu aku kahwin. Aku tak rapat sangat dengan abang sepupu aku ni. Pastu tetiba aku dengar dia nak kahwin dah. Besar dah dia. Ahh, dia memang berbadan besar pun. Lol. Aku jadi cameravideomowen. Tui, susah nak sebut! Adik aku pulak jadi main photographer. Ayah aku suruh kami. Aku ni bukan retipun bab2 mende tu, tapi harus taat. Haha. 

Aku, kakak aku, shera, teah. Kami pulak yang overthediv hari tu. Sakan kitaorang suruh Adik bongsu aku ambik gambar. 


Kalau boleh nak senyum sampai tinga. Haha. *teha saja showoff Phone kan? Mentang-mentang baru beli. =='. Nampak sangat aku jeles. Memang pun.


Kitaorang nak buat cam dalam filem. Ada daun berguguran. Last-last daun pandan yang kitaorang baling banyaknya masuk mulut. Mulut aku paling banyak sekali. Haish.


Semad betul gambar ni. Padahal tak rancang pun nak buat camni. Free pose padahal, tapi kami profesionalkan, apa pun boleh. Haha. Ce teka, mana satu pengantin perempuan? Teka sendiri tau. 

Gambar pengantin takde. Malas nak masukkan. Gambar yang kat atas ni pun aku ambik dari efbee shera@ pertama. Kredit untuk kau shera. Haha. Banyak senarnya gambar yang aku nak masukkan, tapi tenet saya tenat. Kasi rehat sikit. Hehe. Gambar adik aku takde sebab dia lah potogape nya. Mana boleh potogape ada dalam gambar yang dia sendiri tangkap. Hukhuk. Best tak tengok kami? Sewit tak kami? *agak-agak bila kita boleh nikah? Haha. Lol.

Walaupun bukan kami yang kawen, kami penat juga. Penat tengok orang datang rumah tu. Dah la ramai tak kenal, nilah akibat tak sedara tak rapat. Camne aku nak rapat, banyak lelaki, eeeee segan aku nak rapat ni. Lain lah keluarga aku, shera teah. Tak terkira rapatnya. Betul tak korang? Lagipun kami gegurl. Senang. Cewah. Yang pasti kami semua penat. Penat bergambar. 

P/s : Besok hari jadi orang tulah. Nak wish ke tak?



No comments:

Post a Comment