Saturday 31 December 2011

New year, new day, new blog.


Salam.
Selamat tahun baru masihi! Fighting! Bashhhhhhhhha. Hoyeh Hoyeh. 
Biasanya orang selalu cakapcakap ditahun baru ni pasal newnewnew Azam. Tapi aku, Azam lama pun tak tertunai ni lagi nak reka cipta Azam baru. Memang tak lah kan. Theeeee. 

Be nice with me yeah. Oden ni jangg, baru je naik pangkat jadi pengganggur terhormat, so entry-entry den sure lah penuh dengan stori-stori lapuk, usang, tak macam korang vogue habis. Al maklumlahh, den ni ha orang hulu. Hulu Shah alam. Tak vogue. Kampung je. :P

First time aku bertahun baru dekat kampung Melaka. Pergghhh, awsome juga even dengar bunga api, meletup sekali je. Kalau dekat Hulu Shah alam dengar lah jugak berkali-kali. Dhommmmmm! Dhommmmmm! Haha. Rasa rugi ada, rasa Alhamdulilah ada sebab aku tak dapat pergi PLKN. Weheee. Korang dapat? Siapa dapat, Pergi cepat. Cepatkan. 3 Bulan je, tak lama pon. Pejam-pejam mata je kan kan. 

Khas buat Aishah Zainal, Siti Aisyah, Aqilah Jamberi, Haidatul Atikah dan sesiapa lagi yang pergi berjuang jadi wirawati negara tu, wa tabik springgggggggggg sama lu semua. Jadi prebet terbaik okayy. Tak susah pun, ikut je arahan. Trettt, aku cakap senang ah kan. Okay aku diam. :) i'll miss you girls. Yang tak pergi, kita jadi je lah prebet anak patung dekat rumah. Tak susah pun, jaga rumah, jadi suri rumah. Haaaa, senangkan? Petik jari aje. Haha.

Lastly, today Sungmin Oppa birthday.

Saengil Chukha Hamnida to Oppa. Super junior, Fighting!



Thanks. 

No comments:

Post a Comment